úterý 11. dubna 2017

Sturridge sa učil od najlepších, teraz žne ovocie

Daniel Sturridge patrí k najlepším hráčom anglickej Premier League na svojom poste, čo katapultovalo jeho Liverpool medzi hlavné favoritov na kvalifikáciu do Ligy majstrov. Súčasných osemnásť ligových gólov je ale výsledkom dlhodobej práce.
Sturridge sa presadil nielen v kádri Liverpoolu, kde vytvoril smrtiace dvojicu s Luisom Suárez, ale navyše sa mu pred zaplneným Wembley podarilo streliť víťazný gól v prípravnom zápase proti Dánsku, čím si rázne povedal o nominácii pred blížiacim sa majstrovstvami sveta. Sám médiám poodhalil kľúč k úspechu.
"Sledoval som videá tých najlepších hráčov, legiend, ktoré hrali futbal.Pred zápasom s Dánskom som sa pozeral na Diega Maradonu a jeho momenty slávy, aby som sa naučil, ako sa v zakončení správať. Pozerám sa na záznamy hráčov ako boli Michael Owen, Paul Gascoigne, Pelé, Ronaldo - všetci títo skvelí hráči ma môžu niečo naučiť. Vďaka nim s a neustále zlepšujem a pracujem na sebe, " hľadá inšpiráciu Sturridge.
" Díval som sa na videá holandského trénera Wiela Coervera, ktorý učí ostatné technickým zručnostiam. Keď sa na tréning prišiel pozrieť malý chlapec menom Harry, povedal som mu: Pozeraj sa na to, pretože ťa to veľa naučí. Myslím, že sa ja osobne môžem zlepšovať stále, nehľadiac na vek alebo klub, v ktorom práve pôsobím.Potrebujem nad sebou bič, aby som sa donútil k čo najlepším výsledkom, " uvádza anglický reprezentant.
Sturridge bol nominovaný k zápasu s Dánskom, ktorý mal preveriť schopnosti hrdého Albionu pred nadchádzajúcim sviatkom futbalu. A práve Sturridge rozhodol o tesnej výhre. Jednalo sa o jeho dvadsiatu bránku v dvadsiatich ôsmich zápasoch tohtoročnej sezóny dohromady. Napriek tomu si Sturridge uvedomuje, že má čo zlepšovať. Napríklad vraj zápasy proti Chelsea alebo Manchestru City mu príliš nevyšli.
" samozrejme sa mi nedarí hrať vždy podľa predstáv, nie som žiadny nadčlovek.Mám chvíle, kedy sa jednoducho nepresadzuje alebo nedokážeme všetky ponúkané šance, ale neustále sa snažím na sebe pracovať. Ale snažím sa na to nemyslieť a ďakujem Bohu za to, že sa neustále môžem zlepšovať. Viem, že to bola dlhá cesta, ktorú som musel ujsť, ale som rád za to, že mi tá príležitosť bola daná, " hovorí skromne liverpoolsky útočník.
" Nechcem od vecí, ktoré sa mi stávajú, príliš veľa očakávať, len sa snažím byť skromný a uvedomovať si, že mnoho ľudí také šťastie nemá. Keď sa mi naskytne nejaká príležitosť, vždy sa ju snažím využiť naplno.Pracujem na sto percent a vydávam zo seba všetko, aby som si užil futbal a zároveň pomohol môjmu tímu, " odhaľuje mladý Angličan motívy svojich úspechov.

Ďalšiu príležitosť bude mať napríklad vo šlágri Premier League proti Manchestru United.

Žádné komentáře:

Okomentovat